Політика ведення бізнесу

Політики ділової поведінки

A. Цінності Ділової Культури – Принципи

  • Презентація
  • Бачення
  • Місія та цінності
  • Цінності ділової культури компанії

Б. Правила ділової культури – Іструкції щодо належної ділової поведінки

Вступ

1. Ділові партнери – Як ми поводимося з нашими діловими партнерами
1.1 Антимонополістична і справедлива конкуренція
1.2 Незаконні платежі
1.3 Дарунки й хабарі

2. Відповідальність – Ми оберігаємо активи нашої компанії
2.1 Використання активів компанії
2.2 Інформаційні системи, електронна пошта та мережа Інтернет
2.3 Приватна й конфіденційна інформація
2.4 Внутрішня торгівля і внутрішня інформація
2.5 Надійна звітність

3. Конфлікти інтересів і додаткові ділові зв’язки

4. Чесна співпраця – Як ми обираємо ділових партнерів і працюємо з ними


5. Дотримання норм закону й співпраця з урядовими структурами
5.1 Співпраця з урядовими чиновниками

6. Взаємоповага – Як ми вибудовуємо комфортне робоче середовище
6.1 Диверсифікація кадрів і рівні можливості для найму на роботу
6.2 Захист від залякування й сексуального переслідування
6.3 Взаємоповага і повага до особистого життя
6.4 Конфіденційність інформації про клієнтів і постачальників
6.5 Здоров’я і безпека
6.6 Політична діяльність на робочому місці

7. Відповідальність – Як ми взаємодіємо з ширшою спільнотою
7.1 Повага до закону
7.2 Захист навколишнього середовища та якості життя
7.3 Піклування про громаду

8. Доповідання про недотримання вимог цього Кодексу
8.1 Подання скарг

9. Дотримання вимог Кодексу членами Ради директорів
 

C. Процедури ділової етики – Запровадження та контроль

  • Управління та контроль
  • Зобов’язання щодо виконання
  • Програма тренінгів

A. Цінності ділової культури – Принципи

1. Презентація
Ділова культура компанії "Нетафім" заснована на законах і процедурах, що застосовуються в Ізраїлі та міжнародному співтоваристві. Вона утворює комплекс організаційних правил поведінки, інспірованих базовими цінностями покоління засновників, фермерів, членів сільськогосподарських громад – кібуців, та інженерів, лідерів у сфері зрошування полів у Ізраїлі. Компанія віддано дотримується всіх законів, постанов і правил, що мають відношення до її діяльності, підтримуючи загальнолюдські моральні цінності та правила належного управління.

Цей документ є кодексом "цінностей ділової культури", прийнятих у компанії "Нетафім":

Він представляє цінності ділової культури компанії, містить детальні вказівки та інструкції для будь-якої сфери діяльності, а також надає тлумачення та інструкції для реалізації на посаді й зобов’язання особи, відповідальної за ділову культуру в компанії. У межах загальних зобов’язань компанії кожна особа в ній має дотримуватися інструкцій, конкретизованих у "цінностях ділової культури".

2. Бачення
"Нетафім" розвиватиме свій статус світового лідера в галузі інноваційних рішень для систем зрошування та водних технологій.
"Нетафім" стане лідером всесвітньої революції у зрошуванні, перетворивши системи крапельного зрошування на домінуючі у світі іригаційні системи.

3. Місія та цінності

Успішно долати щоденні проблеми, пов’язані з іригаційними потребами у будь-якій місцевості по всьому світі.
Передбачати амбіції, цілі та потреби наших нинішніх і потенційних клієнтів та пропонувати творчі й конкурентоспроможні рішення.

Забезпечувати наших клієнтів виключно повними і надійними численними рішеннями й послугами, щоб уможливити для них отримання максимально ефективного виходу продукції та прибутків від урожаїв.

Підтримка “Морального духу "Нетафім"
У цьому світі конкурентних мега-корпорацій та з розширенням меж нашої міжнародної діяльності, а також з постійним зміцненням нашої позиції на світовому ринку, "Нетафім" продовжує зберігати унікальний сімейний дух взаємного співробітництва, відданості, вірності та необмеженої підтримки – між працівниками "Нетафім" і щодо наших клієнтів.

Обмін знаннями
У компанії "Нетафім" ми ділимося з нашими клієнтами по всьому світі знаннями, накопиченими за десятиліття, а також досвідом, компетентністю й нашими унікальними інноваціями у сфері досліджень і розвитку, що дозволило створити придатні та ефективні технології зрошування для посушливих територій. Наша гарна поінформованість щодо розмаїття культур і методів вирощування, разом із корінням, яке ми пустили у багатьох країнах, створили оптимальну інфраструктуру для безперервного росту та розвитку, який дозволить нам поділитися своїми знаннями з кожним агрономом по всьому світі.

Зобов’язання щодо якості
"Нетафім" прагне до високих стандартів виконання, ефективності та якості, а також стійкої служби й відданості нашим клієнтам. Послідовність у додержанні цих принципів є запорукою нашого довгострокового успіху.

Постійне навчання
Креативність, цікавість, прагнення до знань і відкритість новим ідеям є ключем до нашої здатності створювати зміни та покращувати ринок зрошувальних систем. Для того, щоб трансформувати сотні нових ідей у практичні рішення, ми запроваджуємо культуру "організації, що навчається", яка виражається у проведенні безперервних програм тренінгів та професійних курсів для наших працівників, а також у готовності накопичувати знання від інших джерел: наших клієнтів, постачальників і колег.

Зобов’язання щодо охорони навколишнього середовища і якості життя
У компанії "Нетафім" ми віддані розробці методів і систем для економії води. Ми виступаємо як повноправні партнери в зусиллях щодо стимуляції та збільшення світового виробництва продуктів харчування для забезпечення ними голодаючого населення. Ми є невід`ємною та підтримуючою частиною світових зусиль по захисту навколишнього середовища.

4. Цінності ділової культури компанії

Нижче наведені провідні цінності компанії "Нетафім":

Моральна поведінка: чесність, надійність, сумлінність, повага до інших і належна ділова поведінка.
Переконаність, що компанія, її працівники, клієнти й постачальники є повноправними партнерами у реалізації цілей компанії та її зобов’язань.

Порядність компанії "Нетафім" у всіх її відносинах: зі своїми клієнтами, постачальниками, конкурентами, державними та громадськими органами, а також зі своїми співробітниками.

Підтримка високої якості продукції та процесів і постійне вдосконалення шляхом використання загальної системи якості.

Суворе дотримання всіх правил, угод та правил ділової поведінки компанії.

Контроль і підтвердження виконання всіх законів і правил.

Сприйняття клієнта як основного активу компанії, а, отже, відданість справі задоволення його потреб і забезпечення вірності клієнтів компанії.

Сприйняття своїх працівників як ключів до успіху компанії. А отже, "Нетафім" віддана справі їхнього просування, підтримки та їх єднання з компанією та її цілями, забезпечуючи при цьому рівне ставлення до всіх співробітників незалежно від їх віку, статі й походження.

Повернутися до початку

Б. Правила ділової культури – Інструкції для належної ділової поведінки

Вступ

Шановні колеги


Цей Кодекс ділової поведінки представляє "цінності ділової культури", прийняті компанією "Нетафім", і слугує компасом щодо моральної поведінки в нашій повсякденній роботі. Його створено для того, щоб домогти усім працівникам і директорам зрозуміти лінії поведінки, у межах яких ми ведемо нашу ділову діяльність і співпрацюємо один з одним. Наша ділова культура заснована на законах і нормах, дотримання яких є обов’язковим у всіх країнах, де ми ведемо ділову діяльність. Цей кодекс містить серію організаційних принципів, які інспіровані основними цінностями, сповідуваними засновники компанії, до яких належать справедливість, наполеглива праця, чесність і безкопромісні горантії якості.

У процесі розширення і посилення наших позицій в усьому світі, ми продовжуємо підтримувати свій унікальний дух співпраці, відданості, вірності й підтримки серед співробітників компанії "Нетафім" і в обслуговуванні наших клієнтів.

Водночас ми постійно прагнемо підтримувати найвищі стандарти ділової поведінки і управління, що робить компанію "Нетафім" найкращим роботодавцем і надійним діловим партнером. Очікується, що усі наші співробітники віддано виконуватимуть ці вказівки, тому, будь-ласка, уважно прогляньте цей документ, щоб зрозуміти, на що саме ми сподіваємося.

Як поціновуваний член команди "Нетафім", ви представляєте компанію, де б ви не були. Ми всі маємо відчувати особисту відповідальність за повне дотримання цих стандартів. Якщо ви маєте будь-які запитання або коментарі, відразу ж звертайтеся до свого безпосереднього керівника або начальника відділу кадрів у вашому відділенні.


З найкращими побажаннями,

ІГАЛ АЙЗЕНБЕРГ
ПРЕЗИДЕНТ І ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР

Компанія "Нетафім" реалізує свої ділові зв’язки чесно, відповідально, надійно і гідно, керуючись місцевим законодавством і слідуючи правилам належної ділової поведінки. Це зобов’язання стосується кожного без виключення співробітника компанії, а також її директорів. Від нас усіх очікується, що в своїй робочій діяльності ми демонструватимемо чесну й моральну поведінку, завжди дотримуватимемося норм Кодексу, як у внутрішній взаємодії з колегами, так і в зовнішній співпраці з клієнтами, постачальниками, партнерами, акціонерами й усіма іншими зацікавленими в компанії "Нетафім" особами.

"Нетафім" прагне досягти того, щоб ми всі завжди дотримувалися принципів, викладених у Кодексі:

1. Ділові партнери – як ми поводимося з нашими діловими партнерами

Зростання і досягнення наших ділових партнерів (клієнтів, постачальників, консультантів і дилерів) важливі для успіху нашого власного бізнесу. Забезпечуючи двосторонні взаємовигідні відносини з цими партнерами, ми вибудовуємо підмурок для нашого постійного успіху та взаємовигідної співпраці, що задовольнятиме усі сторони.

1.1 Антимонополістична і справедлива конкуренція
Конкуренція є частиною ділової діяльності "Нетафім" і спонукає нас поліпшувати й використовувати на свою користь переваги компанії на ринку. Політика "Нетафім" полягає в суворому дотриманні всіх діючих законів щодо справедливої конкуренції під час реалізації міжнародних операцій. Для підтримки нашої репутації чесних конкурентів і забезпечення довіри клієнтів, ми маємо дотримуватися таких фундаментальних принципів:

  • На кожному з ринків ми конкуруємо відкрито і незалежно. Ми не укладаємо з конкурентами жодних угод про встановлення чи регулювання цін, а також щодо розподілу продукції, ринків, територій або клієнтів.
  • Ми не вдаємося до жодних інших несправедливих методів конкуренції або оманливих дій чи практик.

1.2 Незаконні платежі
Репутація компанії "Нетафім" щодо чесності й порядності не повинна ставитися під ризик пропонуванням незаконних платежів будь-яким державним чиновникам або посадовим особам, що належать до неурядових організацій. "Нетафім" не дозволяє хабарі або неприпустимі платежі, що, як такі, є незаконними.

1.3 Дарунки й хабарі
Ми підтримуємо й посилюємо нашу надійність і порядність, відмовляючись від дарунків і розваг, запропонованих діловими партнерами, і не пропонуємо схожих послуг своїм клієнтам, постачальникам або третім особам, окрім випадків, які узгоджуються з цією політикою. Усі наші ділові рішення мають базуватися виключно на гідності і жоден конфлікт інтересів або надання привілеїв не можуть мати місця у відносинах між працівниками й сторонами за межами компанії, з якими вони мають ділові відносини.

  • Ми не надаємо і не приймаємо грошові подарунки.
  • Ми пропонуємо дарунки або розваги тільки як вияв доброзичливості, для створення здорових ділових стосунків.
  • У відповідності із застосовними політиками, за умови, що наша порядність не ставиться під сумнів, нам дозволено приймати або надавати такі дарунки, як символічні рекламні аксесуари, недорогі дарунки, що надаються працівникові на позначення особистої події.
  • Про будь-який іншій дарунок або пропозицію надати дарунок слід доповісти начальнику відділу кадрів або виконавчому директору вашого відділення.

Повернутися до початку

2. Відповідальність – Ми оберігаємо активи нашої компанії

Інтелектуальними й матеріальними активами компанії "Нетафім" є її фінансова інфраструктура й потужність. Активи компанії призначені для використання компанією та її працівниками з метою просування інтересів компанії. Спроби отримати фінансову або особисту вигоду від цих активів або використання їх у цілях, що не мають відношення до роботи, потенційно можуть зашкодити компанії.

2.1 Використання активів компанії
Ми поважаємо активи компанії. З усіма нашими фізичними активами, правами на інтелектуальну власність та інформацією слід обходитися обережно, щоб уникнути їхньої втрати, викрадення або ушкодження, адже це може безпосередньо вплинути на прибутковість Компанії.

  • Ми захищаємо активи компанії, ніби вони є нашими власними, і слідкуємо за тим, щоб вони використовувалися ефективно.
  • Ми використовуємо активи компанії "Нетафім" виключно в ділових цілях.
  • У межах розумного ми можемо використовувати активи компанії в особистих цілях, якщо це не суперечить інтересам компанії, цьому Кодексу або правилам і політикам "Нетафім".
  • Ми повинні доповідати про будь-які зміни в стані активів компанії, включаючи їхнє місцезнаходження, ушкодження або втрату, нашим керівникам.
  • Нам слід негайно доповідати про будь-які підозри щодо випадків шахрайства чи крадіжок, щоб ініціювати їх розслідування.


2.2 Інформаційні системи, електронна пошта та мережа Інтернет
"Нетафім" забезпечує нас інформаційними системами, щоб допомогти нам працювати ефективно й професійно.

  • Ми використовуємо комп’ютерні системи належним чином і професійно, щоб уникнути будь-яких ушкоджень цінного обладнання.
  • Не можна використовувати програмне забезпечення, щодо якого відсутній дозвіл відділу інформаційних технологій компанії "Нетафім", і яке придбане або набуте незаконним шляхом.
  • Ми дотримуємося всіх принципів інформаційної безпеки, прийнятих у компанії "Нетафім", для того, щоб захистити конфіденційність інформації і попередити її втрату.

2.3 Приватна й конфіденційна інформація
Інтелектуальні активи компанії "Нетафім" – це знання та інформація, акумульовані в усіх сферах її діяльності, як професійних, так і управлінських, до них належать патенти, ексклюзивні розробки й унікальні методи роботи. Політика "Нетафім" передбачає, що вся інформація, розроблена або набута в результаті діяльності компанії і в ході її виробничих процесів, належить компанії "Нетафім" і має розглядатися, як конфіденційна. Приватна інформація включає інтелектуальні активи, такі, як торгові таємниці, патенти, торгові марки, авторські права, бізнес-, маркетингові й сервісні плани, виробничі ідеї, проекти, бази даних, особові справи, інформація про заробітну плату і будь-які інші неопубліковані фінансові дані та звіти. Вона також включає внутрішню кореспонденцію й комп’ютерні паролі.

Конфіденційною вважається вся закрита інформація про "Нетафім", її клієнтів і постачальників, яка може бути використана нашими конкурентами, або здатна нашкодити компанії чи її клієнтам і постачальникам у разі її розкриття. Несанкціоноване використання або поширення цієї інформації є грубим порушенням політики Компанії і, навіть, може бути незаконним і призвести до громадянської або кримінальної відповідальності. Якщо будь-яка така інформація (також у вигляді комп’ютера, портабельного диску або іншого носія) втрачена або викрадена, слід негайно доповісти про цю втрату керівникові.

  • Ми захищаємо інформацію "Нетафім" і не передаємо невповноваженій на це компанії, клієнту або постачальнику дані, що є закритими для інших груп осіб.
  • Ми зберігаємо конфіденційність конфіденційної інформації, довіреної нам Компанією, клієнтами або постачальниками.
  • Ми не використовуємо патентовану й конфіденційну інформацію для нашої власної вигоди.
  • Якщо до нас звертаються будь-які представники засобів масової інформації чи іншої зовнішньої групи, з метою отримання інформації про "Нетафім" або будь-яких її ділових партнерів, нам слід перенаправити запит до начальника відділу зв’язків з громадськістю (PR) або Генерального директора, які є єдиними офіційними речниками, що можуть коментувати діяльність "Нетафім" у засобах масової інформації або надавати інформацію зовнішнім особам, відповідно до політики "Нетафім" щодо зв’язків із засобами масової інформації й громадськістю.
  • Запити про інформацію від урядових структур, такі, як виклики до суду або будь-які інші офіційні запити слід направляти до вашого керівника і посадової особи, відповідальної за дотримання працівниками компанії правил Кодексу.

2.4. Внутрішня торгівля і внутрішня інформація
Під внутрішньою торгівлею розуміємо діяльність, коли хтось усередині компанії або пов’язана сторона веде торгівлю цінними паперами (компанії або третьої сторони), спираючись на внутрішню інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків для компанії.
Внутрішня інформація – це інформація, яку інвестори вважають важливою для прийняття рішення щодо того, купувати чи продавати цінні папери компанії. Оскільки внутрішня інформація може бути цінною для інвесторів, при її використанні слід керуватися законами, прийнятими у багатьох країнах для збереження громадської впевненості в порядності ринків цінних паперів.

  • Ми не використовуємо і не ділимося конфіденційною інформацією про "Нетафім" (або будь-яку іншу компанію, яку ми отримуємо у процесі нашої роботи) з іншими, включаючи співробітників, членів родин або друзів, для торгівлі на біржі або з іншими цілями, не пов’язаними з веденням нашої ділової діяльності.
  • Ми не ділимося внутрішньою інформацією з іншими працівниками компанії "Нетафім", окрім тих випадків, коли ця інформація їм необхідна, і вони знають про свої зобов’язання щодо використання цієї інформації.

Якщо у вас виникли будь-які запитання, будь-ласка зверніться до Юридичного відділу.

2.5 Надійна звітність
Щоб компанія "Нетафім" могла приймати відповідальні ділові рішення і виконувати свої правові й нормативні зобов’язання, ми повинні мати чесну й точну звітність, включаючи відомості відпрацьованого часу, торгівельну статистику та звіт про витрати.

  • Ми відповідаємо за чесність і точність усіх записів компанії, бухгалтерських книг, інформації та рахунків, наприклад, заяв про витрати, записів про трудовий стаж та іншої ділової документації. Якщо ви не впевнені, чи є законною певна витрата, проконсультуйтеся зі своїм безпосереднім керівником.
  • Ми ведемо усі бухгалтерські книги, записи, рахунки й фінансову звітність компанії в розумній мірі детально, належним чином відображаючи ділові операції Компанії й дотримуючись вимог законодавства і системи внутрішнього контролю Компанії.
  • Ми не маємо незареєстрованих в бухгалтерських книгах або приховуваних грошових коштів чи активів, окрім випадків, коли це не заборонено застосовними законами чи нормами, і ми не відкриваємо жодних не відображених у звітності рахунків або фондів для будь-яких цілей.
  • Ми завжди зберігаємо або знищуємо записи у відповідності з політиками Компанії щодо збереження записів. У випадку судового процесу або урядового розслідування, будь-ласка, проконсультуйтеся з Юридичним відділом.

Повернутися до початку

3. Конфлікти інтересів і додаткові ділові зв’язки

Працівники мають бути вільними від будь-яких інтересів, впливів або відносин, які можуть увійти в конфлікт або справляють враження конфлікту з найкращими інтересами компанії "Нетафім" чи ефективністю виконання працівниками своєї роботи. З цієї причини працівники повинні уникати будь-яких інвестицій або асоціацій, які перешкождають або, якщо розважливо міркувати, здатні перешкодити їхньому найкращому судженню при виконанні робочих обов’язків та вчиненні інших дій, які впливають на "Нетафім". Будь-який працівник, який має особливі запитання стосовно правильності конкретної дії, має поговорити зі своїм керівником. Конфлікт інтересів існує, коли приватні інтереси особи перешкоджають у будь-який спосіб інтересам Компанії. Конфліктна ситуація може виникнути, коли працівник учиняє дії або має інтереси, які здатні ускладнити об’єктивність і ефективність виконання ним або нею своєї роботи, наприклад:

  • Робота на конкурента, клієнта або постачальника під час працевлаштування в "Нетафім"
  • Працівник або члени його/її родини отримують неприпустимі особисті привілеї внаслідок обійняття ним/нею посади в Компанії.


4. Чесна співпраця – Як ми обираємо ділових партнерів і працюємо з ними

Важливо, щоб ми захищали свою репутацію поза межами компанії. Важливим елементом підтримки й підвищення цієї репутації є гарантія того, що ми поводимося правильно і гідно з нашими діловими колегами, постачальниками, дилерами й консультантами.

Настільки ж, наскільки ми сподіваємося, що наші клієнти поводитимуться з нами чесно і неупереджено, так само й ми маємо поводитися з нашими постачальниками, дилерами і консультантами. Ми обираємо цих партнерів виключно на основі факторів якості, вартості, надійності та обслуговування, й у відповідності з процедурами компанії.

  • Ми не дозволяємо, щоб на нашу ділову діяльність від імені компанії впливали особисті чи сімейні інтереси. Ми не приймаємо від постачальників дарунки, пропозиції щодо розваг чи послуг, які можуть скомпрометувати наше рішення щодо купівлі або справити таке враження.

5. Дотримання норм закону й співпраця з урядовими структурами

Оскільки "Нетафім" є відповідальною міжнародною компанією, для нас важливо завжди підтримувати найвищі етичні стандарти, коли ми співпрацюємо з урядами в регіонах, де ми ведемо свою ділову діяльність. Наша здатність працювати вільно і наш успіх в кожному регіоні у значній мірі залежать від підтримання теплих і етичних відносин з урядами цих країн.

5.1 Співпраця з урядовими чиновниками

  • Ми правдиві й акуратні у відносинах з урядовими чиновниками і відповідаємо за дотримання діючих законів і норм у стосунках з урядом або його працівниками
  • Ми можемо контактувати з урядовими чиновниками виключно від імені компанії, якщо в цьому полягає специфіка нашої роботи.
  • Ми не здійснюємо жодні неприпустимі платежі на користь будь-якого уряду, прямо чи опосередковано, з метою унебезпечити, підтримати чи спрямувати свою ділову діяльність, або з будь-якою іншою метою, включаючи отримання урядових ліцензій і дозволів.
  • Ми повинні направляти будь-які виклики до суду, судові накази, офіційні запити або вимоги щодо інформації про клієнтів, отримані від органів правопорядку й урядових структур, до Юридичного відділу.

Повернутися до початку

6. Взаємоповага – Як ми вибудовуємо комфортне робоче середовище

Успіх нашої організації в значній мірі залежить від середовища, яке ми створюємо для себе, і взаємоповаги, яку ми кожен день виявляємо до кожного співробітника на нашому робочому місці. Ми прагнемо підтримувати й плекати робоче середовище, яке дозволить кожному працівникові відчувати себе невимушено і як удома.

6.1 Диверсифікація кадрів і рівні можливості для найму на роботу
Розмаїття кадрів "Нетафім" є нашим здобутком, і ми пишаємося наших полікультурним робочим середовищем, яке включає працівників з усього світу й різних місць земної кулі. Ми радо приймаємо кожного працівника, незалежно від їхньої статі, національності, релігійних поглядів, віку, сексуальної орієнтації, фізичних даних або будь-якого іншого аспекту диверсифікації.

  • Ми ведемо нашу ділову діяльність з колегами по роботі, клієнтами, діловими партнерами й колегами по бізнесу з повагою до всіх людей, незважаючи на відмінності між нами або, навпаки, схожість.
  • Ми наймаємо працівників, спираючись виключно на їх здібності, кваліфікацію, досвід, підготовку, стаж роботи і загальну відповідність для конкретної роботи.
  • Ми не дозволяємо собі й не підтримуємо дискримінацію при наймі на роботу, наданні компенсацій, доступу до навчання, підвищенні, звільненні з роботи або відправленні на пенсію, що базується на статі, віці, особистому статусі, вагітності, етнічному й національному походженні, релігійних поглядах, інвалідності, сексуальній орієнтації, участі в профспілках або політичних поглядах чи членства в політичних партіях.

6.2 Захист від залякування й сексуального переслідування
Ми прагнемо створити робоче середовище, повністю вільне від будь-якої форми переслідувань, включаючи такі:

  • Приниження гідності, загрози або агресивні дії чи слова;
  • Зневажливі жарти або недоречні жести;
  • Небажана фізична або вербальна поведінка чи спілкування;
  • Демонстрація образливого матеріалу, пов’язаного зі статтю, релігією, расою, національністю, сексуальною орієнтацією або фізичними даними.

Щоб гарантувати захист усіх працівників, ми запровадили сувору політику стосовно сексуального переслідування. Сексуальним переслідуванням вважаються небажані сексуальні загравання, фізичні чи вербальні. Вербальне сексуальне переслідування може включати вимоги щодо надання сексуальних послуг, письмові вербальні коментарі щодо тіла конкретної особи чи опис цієї особи в сексуально принизливий спосіб. Навіть демонстрація сексуально непристойних об’єктів чи зображень на робочому місці вважається сексуальним переслідуванням.

"Нетафім" не терпітиме жодного різновиду репресалій стосовно працівника, який сумлінно подав скаргу про переслідування. Ми гарантуємо, що жодна особа, яка добросовісно подає звіт про переслідування або несправедливе ставлення, не постраждає від негативних наслідків свого працевлаштування в нашій компанії.

6.3 Взаємоповага і повага до особистого життя
Ми завжди поважаємо приватність особистої інформації працівників, клієнтів, підрядників чи продавців. Однак ми змушені балансувати між цією потребою в збереженні приватності й необхідністю збирати та зберігати важливу інформацію, яка збирається виключно в ділових, юридичних і договірних цілях. Вона має суворо конфіденційний статус і видається тільки тим, хто має законне право або законну ділову потребу в її отриманні.

  • Ми гарантуємо, що будь-яка особиста інформація щодо співробітників, до якої ми маємо доступ, не буде використана неправильно або недоречно відкрита.
  • Ми не претендуємо на будь-які привілеї щодо секретності спілкування, яке реалізується через обладнання "Нетафім", окрім тих, що забезпечуються місцевим законодавством.
  • "Нетафім" може інспектувати використання електронної пошти й Інтернету згідно місцевого законодавства. Уся електронна пошта й зв’язки в мережі Інтернет, які здійснюються через обладнання компанії "Нетафім", вважаються діловою інформацією "Нетафім" і, як до таких, до них можна мати доступ, вилучати, інспектувати й розкривати.
  • У відповідності з застосовуваними правовими нормами, "Нетафім" може обшукати власність працівника, наприклад, портфель, сумочку й приватні авто, які потрапили на територію компанії, якщо ми маємо вагомі підстави вважати, що ця власність містить докази протиправної поведінки працівника.

6.4 Конфіденційність інформації про клієнтів і постачальників
Підтримка приватності наших клієнтів і постачальників є вимогою етики і закону.

  • Ми використовуємо тільки ту інформацію, яку нам надали наші клієнти для використання в узгоджених ділових цілях.
  • Якщо нам довірили приватну інформацію про клієнтів або постачальників, ми гарантуємо, що ця інформація не буде використана неправильно або недоречно розкрита.

6.5 Здоров’я і безпека
Ми взяли на себе зобов’язання підтримувати найвищі стандарти здоров’я, безпеки й охорони навколишнього середовища задля захисту життя і гарного здоров’я наших працівників.

  • Ми дотримуємося процедур безпеки і захищаємо себе, своїх колег по роботі, громаду і навколишнє середовище.
  • Ми негайно доповідаємо про небезпечні умови й інші, неприйнятні з позицій здоров’я, безпеки або навколишнього середовища, умови, діяльність або обладнання, щоб звести кількість нещасних випадків на робочому місці до мінімуму і надати можливість прийняти запобіжні заходи.
  • Ми не задіяні в насильстві або загрозливій поведінці під час праці на компанію "Нетафім", як усередині приміщення, так і зовні.
  • Ми не використовуємо, не володіємо, не купуємо, не виробляємо, не продаємо і не поширюємо незаконні наркотичні речовини, поки ми знаходимося на території "Нетафім" чи займаємося будь-якими справами, що стосуються "Нетафім".
  • Ми з’являємося на роботі здатні виконувати свої робочі обов’язки, вільні від впливу незаконних наркотичних речовин або алкоголю.
  • Якщо ми є свідками чи нам стає відомо про реальний випадок або загрозу скоєння насильства чи зловживання алкоголем або наркотиками, або ми непокоїмося про нашу власну безпеку чи безпеку інших людей, ми негайно повідомляємо про таку ситуацію керівникові.

6.6 Політична діяльність на робочому місці
Компанія "Нетафім" визнає право кожного працівника мати особисті політичні погляди. Однак в інтересах підтримання сприятливої, вільної від конфліктів робочої атмосфери, ми не ведемо жодної політичної діяльності в робочий час у робочому середовищі й не використовуємо будь-які з активів компанії для просування конкретної цілі або політичних поглядів.

Повернутися до початку

7. Відповідальність – Як ми взаємодіємо з ширшою спільнотою

Ми робимо себе сильнішою, надійнішою компанією, приймаючи відповідальність за наше місце в суспільстві, поважаючи спільноти, у межах яких ми працюємо, і дотримуючись законів країн, у яких ми ведемо справи.

7.1 Повага до закону
Наші етичні й моральні стандарти засновано на виконанні букви й духу закону.

  • Ми поважаємо і виконуємо закони, правила і норми міст, штатів і держав, у яких ми ведемо ділову діяльність.
  • Якщо ми надаємо послуги на території клієнта, ми виконуємо його правила й політики (напр., стосовно норм безпеки).
  • Якщо ми непевні щодо будь-яких правових норм, які мають відношення до ділової діяльності Компанії, нам слід проконсультуватися з Юридичним відділом Компанії перед тим, як розпочинати щось робити.

Якщо законодавство суперечить положенням політики, викладеної в цьому Кодексі, ви маєте дотримуватися норм закону. Якщо ви маєте будь-які запитання щодо цього конфлікту, ви маєте спитати в Юридичному відділі, як повестися в такій ситуації.

7.2 Захист навколишнього середовища та якості життя
У компанії "Нетафім" ми прагнемо створити стабільне майбутнє для наших клієнтів і країн, у яких вони проживають. Ми віддані справі розробки методів та систем для економії води й діємо, як повні партнери у спробі сприяти збільшенню світового виробництва продуктів харчування для забезпечення добробуту населення, що голодує.

  • Нашою метою є зменшення впливу нашої діяльності на оточуюче середовище і застосування відповідних інінціатив для покращення оточуючого середовища та якості життя в спільнотах і країнах, у межах яких ми працюємо.
  • Ми обходимося з усіма нашими діловими партнерами в соціально відповідальний спосіб і сприяємо відкритому діалогу з ними з питань наших економічних, соціальних і природоохоронних внесків і діяльності.

7.3 Піклування про громаду

Наш успіх залежить від спільноти й середовища, в якому ми працюємо. Корпоративна соціальна відповідальність (Corporate Social Responsibility, CSR) є невід’ємною частиною наших цінностей і визначає шлях, яким ми ведемо наш бізнес.

8. Доповідання про недотримання вимог цього Кодексу
Кодекс може бути ефективним тільки в тому випадку, коли його підримують усі працівники компанії.

Якщо будь-хто помічає незаконну або неетичну поведінку, вони повинні доповісти про це інспекторам, керівникам або іншому відповідному персоналу. Нездатність доповісти про реальну або потенційно шкідливу поведінку сама по собі є порушенням цього Кодексу. Політика "Нетафім" забороняє репресалії за доповіді про неправильну поведінку інших, добросовісно подані працівниками. Компанія вживе відповідні дії для розслідування будь-яких порушень цього Кодексу, про які поступило повідомлення. Якщо трапилося порушення, Компанія вживе належних превентивних заходів, дисциплінарних або правових.

Дисциплінарні заходи можуть бути застосовані до кожного інспектора, який скеровує або схвалює такі дії, або йому відомо про них, і він не застосовує негайних заходів, щоб їх виправити. Від працівників очікується співпраця у внутрішніх розслідуваннях негідної поведінки.

8.1 Подання скарг
  • Скарги щодо порушення законодавства або Кодексу можуть подаватися в будь-якій формі вашому безпосередньому керівникові, начальнику відділу кадрів у відповідному відділенні компанії або за допомогою засобів, про які йдеться в документі "Політика "Нетафім" щодо доносів".
  • Ми не дозволяємо будь-якої помсти тим, хто доповів про порушення; однак ми розуміємо потребу в анонімності в окремих ситуаціях і раді вітати анонімні повідомлення про порушення. Щоб забезпечити анонімність усіх скарг, які стосуються діяльності з бухобліку, внутрішніх справ, які стосуються контролю за обліком й аудиту, всі скарги можна також передавати нашій незалежній внутрішній аудиторській фірмі. Про всі звіти, які подаються внутрішній аудиторській фірмі, слід доповідати Голові ради директорів комітету аудиторів. Однак працівники мають розуміти, що анонімні доповіді іноді важко розслідувати.
  • Важливо, щоб ви доводили свої тривоги до відома компанії, тоді проблеми можна буде вирішити швидко, до того, як буде заподіяно серйозну шкоду.
  • Порушенням цього Кодексу вважається неспроможність доповісти про порушення або підозру щодо порушення, про яке вам може бути відомо, а також відмова співпрацювати з розслідуванням підозрюваного порушення.

9. Дотримання вимог Кодексу членами Ради директорів

Цей Кодекс ділової поведінки застосовується до всіх членів Ради директорів Компанії і коли в цьому Кодексі згадуються працівники, то до цієї категорії включено також і членів Ради директорів.
 

Повернутися до початку

C. Процедури ділової етики – запровадження та контроль

Документ "Кодекс ділової етики" представляє ідеологію компанії, і включає інструкції щодо її запровадження, в тому, що стосується поведінкових стереотипів і дій, які мають знайти своє відображення в роботі керівництва компанії. Нижче наведені методи контролю для запровадження цих інструкцій:

Управління та контроль

Керівник відділу кадрів відповідає за запровадження "Кодексу ділової етики". Особа, призначена керівником відділу кадрів завідувати питаннями виконання кодексу, відповідатиме за такі заходи:

A. Створення програми тренінгів, яка сприятиме засвоєнню правил кодексу усіма працівниками компанії.

Б. Оновлення кодексу, із внесенням необхідних рекомендованих змін.

В. Консультування працівників з питань, які стосуються ділової поведінки або конкретних правил кодексу.

Г. Боротьба з порушеннями правил кодексу включатиме:


Заохочення співробітників повідомляти про порушення кодексу.
Формування доступної та конфіденційної процедури повідомлення про порушення. Захист працівника, який повідомив про порушення кодексу, від реального або потенційного залякування.
Контроль над процедурою розгляду скарг.
Інформування працівника, який повідомив про порушення, щодо процесу врегулювання скарги та його результатів.

Зобов’язання щодо виконання
На працівників компанії "Нетафім" усіх рівнів і сфер діяльності покладено відповідальність щодо виконання кодексу, дотримання його правил і демонстрації належної ділової поведінки. У межах цього зобов’язання працівники мають дотримуватися таких правил і принципів:

A. Завчити цінності "Кодексу ділової етики".

Б. Слідувати його правилам.

В. Бути уважними щодо порушень правил кодексу.

Г. Утримуватися від ситуацій, які можуть призвести до незаконної чи аморальної діяльності, і запобігати вчиненню таких дій іншими.

Д. Консультуватися з особою, яка відповідає за пов’язані з кодексом питання, у разі виникнення будь-яких сумнівів.

Програма тренінгів

A. Навчальні заняття, на яких розглядатимуться принципи і правила "Кодексу ділової етики" стануть невід`ємною частиною загальної програми тренінгів у компанії.

Б. Начальник відділу кадрів організує інформаційні презентації для керівників. Останні, в межах керівної вертикалі, проінструктують своїх підлеглих менеджерів – і так доки інформація не буде донесена до всіх працівників.

В. Перед початком тренінгу Генеральний директор поширить лист, у якому наголошуватиметься важливість дотримання кодексу й буде викладено, що очікується від кожного співробітника.

Г. Тренінг проводитиметься в гармонічно організованих командах.

Д. Повідомлення менеджерам повинне бути чітким – вони особисто мають суворо дотримуватися правил кодексу етичної поведінки. Проте рекомендується, щоб працівники компанії призначалися відповідальними за вирішення критичних питань, передбачених кодексом етичної поведінки, таких як сексуальні домагання (як вимагає законодавство Ізраїлю).

Д. Менеджери передаватимуть повідомлення своїм підлеглим, використовуючи презентації, які мають бути підготовлені командою, що відповідає за впровадження кодексу етичної поведінки. Під час тренінгів будуть роздані інформаційні пакети, а провідні питання розглядатимуться у презентації (перегляд і обговорення короткого відеофільму).

Е. Тренінги будуть відносно короткими (до двох годин).

Ж. На тренінгах буде представлена низка актуальних дилем ділової поведінки, які будуть обговорюватися в групах.

И. Наприкінці тренінгу кожен працівник отримає копію кодексу етичної поведінки, який слід прочитати й підписати, зобов’язуючись дотримуватися його правил.

К. Наприкінці тренінгу можна виконати короткий тест (схожий на той, що застосовується у тренінгах з продажів), з метою пересвідчитися, що інформацію було донесено чітко та належним чином.

Повернутися до початку

Додаток A

Тренінг і засвоєння "Кодексу ділової етики" компанії "Нетафім"

Загальне

Найважливіша інформація кодексу етичної поведінки і центральні моменти, на яких слід сфокусувати увагу, будуть відокремлені і донесені до співробітників компанії.

Метод

Генеральний директор поширить листа, наголошуючи на важливості навчання питанням ділової етики та їхнього засвоєння, зазначивши, що очікується від кожного співробітника.
Кожен співробітник пройде тренінг щодо кодексу ділової етики невдовзі після його офіційного запровадження.
Менеджери проводитимуть двогодинні навчальні тренінги, які будуть проводитися в гармонійно підібраних групах.
Тренінг включатиме презентацію, обговорення низки дилем ділової поведінки й надання інформаційного пакету з друкованими матеріалами.

Подальше засвоєння

Питання про кодекс ділової етики буде включене до порядку денного орієнтаційного дня, який компанія "Нетафім" організовує для нових співробітників після їхнього наймання на роботу.
До програми розвиваючих курсів для керівного складу буде включений розгляд кодексу етики ділової поведінки.
Керівництво компанії "Нетафім" проводитиме обговорення кодексу щонайменше раз на рік.

Інструменти

Презентація, яка використовується менеджерами для проведення навчальних тренінгів.
Зразки дилем ділової поведінки для практичного аналізу.
Інформаційний пакет, що містить друковані матеріали з розглядом принципових питань.

Відповідальність

Відділ кадрів відповідає за проведення тренінгів і засвоєння кодексу в компанії "Нетафім".

Повернутися до початку

Site by NGSoft.
Remember my preferences